חברת “שריר תקשורת בע”מ” הוקמה על-ידי רן שריר ב-2005, ונתנה את שירותיה ללמעלה ממאה משרדי עורכי דין מכל תחומי ההתמחות (אשר רובם המוחלט ביקשו לשמור על חיסיון): פלילי, נזיקין, רשלנות רפואית, תעבורה, משפחה, מסחרי, נדל”ן, הוצאה לפועל, לשון הרע ועוד. החברה בנויה מסביב לעיקרון התוצאה: ראשית, מיתוג גבוה ושיווק מתקדם לעורכי דין. שנית, יצירת מודעות ציבורית לעורכי דין בכלי התקשורת השונים. ומעל הכול – הגדלה משמעותית של מעגל הלקוחות של עורכי דין. ואמנם החתירה לתוצאות מכתיבה את הפעילות של החברה מאז הקמתה:
אחריות ומקצועיות
לא מבטיחים מה שלא ניתן לקיים. ומה שמבטיחים – מקיימים, חד-משמעית.
תחרותיות
החברה איננה רואה “מאמץ גדול” כהצלחה. החברה חותרת לניצחון ורק תוצאות שיווקיות טובות הן מבחינתה מדד להצלחה.
מקור סמכות וידע
ב’שריר תקשורת’ נצבר ידע מקצועי מקיף מאוד, ניסיון יוצא-דופן וגם ורסטיליות פרסומית ושיווקית – שבזכותם החברה מהווה מקור איתן של סמכות בכל הקשור לעולם הפרסום והשיווק של עורכי דין.
כל האמת ורק האמת
החברה פועלת מול לקוחותיה בכבוד ובמסירות, אך איננה מוותרת על שיקוף מלא, בלתי-מתפשר של המציאות – מה יש ללקוח, מה נדרש ממנו להשקיע ומה ניתן להשיג עבורו. אין דרך אחרת.
המייסד והמנכ”ל של חברת ‘שריר תקשורת’, אוטוריטה מובילה ביחסי ציבור ושיווק לעורכי דין. רן מביא איתו ניסיון יוצא דופן בעולם יחסי הציבור, השיווק והפרסום: החל מקופירייטינג במשרדי פרסום מובילים, דרך תסריטאות, בימוי, תחקירנות ועריכת תוכן בטלוויזיה – וכלה בקריירה ארוכה ועשירה כאיש יחסי ציבור במגוון תחומים.
לאורך השנים, רשם רן הישגים יוצאי דופן לא רק ביצירת תקשורת אפקטיבית ושיווק יעיל, אלא גם בניהול משברים בתקשורת ובהובלת מאבקים ציבוריים בהצלחה. בין השאר, סייע רן לבית הספר קמרה אובסקורה להיחלץ מפשיטת רגל להתאוששות כבית-ספר פרטי, וניהל בהצלחה ב-2019 את מאבק הרפתנים ברפורמה מבנית הרסנית של משרדי החקלאות והאוצר (הרפורמה נבלמה, הרפתנים ניצחו).
ב-2005 הקים רן את חברת ‘שריר תקשורת בע”מ
המתמחה ביחסי-ציבור ושיווק לעורכי דין.
הצלחת החברה נובעת בראש ובראשונה מהקווים המנחים
המאפיינים את גישתו ופעולותיו של רן:
ניתן לומר אפילו ״אכזריות״. מקבלים שיקוף מדוקדק של המציאות כפי שהיא - ומשם יוצאים לדרך.
ניתן לומר אפילו ״אכזריות״. מקבלים שיקוף מדוקדק של המציאות כפי שהיא - ומשם יוצאים לדרך.
לחשוב מחוץ למקובל ולעשות דברים חדשים, לעיתים חריגים, על-מנת להשיג תוצאות טובות יותר.
ניתן לומר אפילו ״אכזריות״. מקבלים שיקוף מדוקדק של המציאות כפי שהיא - ומשם יוצאים לדרך.
בפשטות – החתירה לניצחון. להשיג את היח”צ, להגיע ללקוחות ולהגדיל משמעותית את פעילותו הרווחית של משרד עורכי דין. זו התכלית.