מאת: רן שריר
כל ספר שהפך לרב-מכר
בישראל זכה לפני הצלחתו
לחשיפה רבה בתקשורת.
ההזדמנות שלכם להגיע במהירות
ובקלות לכתבות רחבות בתקשורת –
כך שכולם ידעו שהוצאתם ספר מעניין,
ששווה לרכוש אותו.
הקורס מיועד לכל מחבר ספרים שמעוניין לחסוך כסף וזמן, ורוצה להשיג
שליטה מלאה על שיווק הספר שלו.
הוצאתם ספר עיוני? הקורס יעניק לכם כלים רבים כיצד למתג את עצמכם
כמומחים מובילים בתחומכם
הקורס מיועד לכל מי שהספר שלו עומד לצאת ומעוניין שציבור הקוראים
ידע עליו, וירוץ לרכוש אותו.
הקורס מיועד גם למי שמאוכזב מכמות המכירות של הספר.
הקורס מיועד לכל מחבר ספרים שמעוניין לחסוך כסף
וזמן, ורוצה להשיג שליטה מלאה על שיווק הספר שלו.
הוצאתם ספר עיוני? הקורס יעניק לכם כלים רבים כיצד
למתג את עצמכם כמומחים מובילים בתחומכם
הקורס מיועד לכל מי שהספר שלו עומד לצאת ומעוניין
שציבור הקוראים ידע עליו, וירוץ לרכוש אותו.
הקורס מיועד גם למי שמאוכזב מכמות המכירות של הספר.
”למרות שהספר שלי בחנויות, כמעט ולא קונים אותו“
”ניסיתי לעניין עיתונאים בספר – אף אחד לא חוזר אלי“
”אין לי יותר כסף לשיווק – הכל הלך על הוצאת הספר“
”כל המאמצים שהקדשתי לכתיבת הספר היו לשווא“
”אני מרגישה שאיבדתי שליטה“
”כל היועצים רוצים עוד כסף – ואני לא יודע למי להקשיב“
”בהוצאה הבטיחו להשיג לי כתבות – אבל זה לא קורה“
”אני מפחד שבלי כתבות בתקשורת, הספר שלי ייכשל“
כולנו רוצים להוציא תחת ידינו רב-מכר, אבל אף ספר מעולם לא הצליח
להפוך לרב-מכר בישראל – ללא הופעות רחבות בתקשורת.
אבל אפשר להרגע,
לא הכל אבוד – להיפך!
במספר צעדים פשוטים תוכלו ללמוד כיצד לזכות בכתבות מאד רחבות
בתקשורת עליכם ועל הספר שלכם – כבר במהלך השבועות הקרובים.
באמצעות הקורס “יחסי ציבור לספרים – עשה זאת בעצמך!”
תוכלו לגלות איך מגיעים לבד ובקלות לתקשורת – ואיך הופכים את הספר שלכם
לסיפור הצלחה.
זהו קורס יחיד מסוגו, שמלמד צעד אחר צעד כיצד להשיג כתבות רחבות על הספר שלכם בכלי התקשורת המובילים בישראל.
הקורס מלווה בהדגמות רבות, בהסברים בהירים ומפורטים, ובכללים ברורים של ‘עשה ואל תעשה’, צעדים שאם תנקטו בהם
תוכלו להשיג בקלות, ובתוך מספר שבועות – כתבות רחבות בתקשורת על הספר.
הקורס מעניק תבניות פשוטות להודעות עיתונות אפקטיביות, לכותרות מנצחות במייל, ונוסחי מסרונים שעוררו בעבר סקרנות
רבה בתקשורת – תבניות אותן תוכלו להעתיק ולהתאים במהירות ובקלות בשיטת ‘העתק הדבק’ – ובעזרתן תוכלו ליזום במהירות
ובקלות כתבות על הספר בתקשורת.
הקורס מיועד לכל סוגי המחברים והסופרים. הוא יסייע לכם לקבל הכרה כמחברים איכותיים, ולמתג את עצמכם כמומחים
מובילים בתחומכם.
הקורס מועבר באתר חברים פרטי, סגור ויחיד מסוגו, בו תוכלו לצפות בשיעורים שוב ושוב בכל זמן שתרצו. השיעורים בקורס
יישארו פתוחים וזמינים לאורך שלושה חודשים – כך שתוכלו לחזור ולצפות בהם בכל רגע ובכל עת.
לנוחות התלמידים – ניתן להשיג את הקורס גם במתכונת של ספר מודפס – במשלוח עד הבית.
זהו קורס יחיד מסוגו, שמלמד צעד אחר צעד כיצד להשיג כתבות רחבות על הספר שלכם בכלי התקשורת המובילים בישראל.
הקורס מלווה בהדגמות רבות, בהסברים בהירים ומפורטים, ובכללים ברורים של ‘עשה ואל תעשה’, צעדים שאם תנקטו בהם תוכלו להשיג בקלות, ובתוך מספר שבועות – כתבות רחבות בתקשורת על הספר.
הקורס מעניק תבניות פשוטות להודעות עיתונות אפקטיביות, לכותרות מנצחות במייל, ונוסחי מסרונים שעוררו בעבר סקרנות רבה בתקשורת – תבניות אותן תוכלו להעתיק ולהתאים במהירות ובקלות בשיטת ‘העתק הדבק’ – ובעזרתן תוכלו ליזום במהירות ובקלות כתבות על הספר בתקשורת.
הקורס מיועד לכל סוגי המחברים והסופרים. הוא יסייע לכם לקבל הכרה כמחברים איכותיים, ולמתג את עצמכם כמומחים מובילים בתחומכם.
הקורס מועבר באתר חברים פרטי, סגור ויחיד מסוגו, בו תוכלו לצפות בשיעורים שוב ושוב בכל זמן שתרצו. השיעורים בקורס יישארו פתוחים וזמינים לאורך שלושה חודשים – כך שתוכלו לחזור ולצפות בהם בכל רגע ובכל עת.
לנוחות התלמידים – ניתן להשיג את הקורס גם במתכונת של ספר מודפס – במשלוח עד הבית.
הרעיון הכללי הוא לאתר את התכנים שעשויים לעניין את התקשורת בספר שלכם ובחייכם – ולהתמקד בהם.
השגיאה של רוב מחברי הספרים (ורוב הוצאות הספרים) היא שהם מנסים לעניין את התקשורת בעלילת הספר, או
בתועלות שהוא עשוי להביא לקוראים – אלה דברים שבכלל לא מעניינים את התקשורת!
השגיאה של רוב מחברי הספרים (ורוב הוצאות הספרים) היא שהם מנסים לעניין את התקשורת בעלילת הספר, או בתועלות שהוא עשוי להביא לקוראים – אלה דברים שבכלל לא מעניינים את התקשורת!
בקורס אני אחשוף בפניכם את 8 מרכיבי הקסם, אותם מרכיבים שקיימים בספרים שלכם ובסיפור החיים שלכם
– ושאותם יש להבליט לעיני התקשורת.
ברגע שעיתונאי מגלה בסיפור שלכם את אחד ממרכיבי הקסם, הוא יתחיל לרדוף אחריכם, לחזר אחריכם באגרסיביות
ולשדל אתכם להתראיין אצלו – ולא להיפך.
ברגע שעיתונאי מגלה בסיפור שלכם את אחד ממרכיבי הקסם, הוא יתחיל לרדוף אחריכם, לחזר אחריכם באגרסיביות ולשדל אתכם להתראיין אצלו
– ולא להיפך.
רוב מחברי הספרים לא יודעים כיצד לפנות נכון לתקשורת. הם פונים לכתבים מעטים מדי, בצורה שלא מקדמת את
העניין בספר, והכי גרוע – הם מנסים לשוחח עם הכתבים בטלפון!
רוב מחברי הספרים לא יודעים כיצד לפנות נכון לתקשורת. הם פונים לכתבים מעטים מדי, בצורה שלא מקדמת את העניין בספר, והכי גרוע – הם מנסים לשוחח עם הכתבים בטלפון!
בקורס אני מלמד דרך פשוטה, חסכונית ומהירה כיצד נכון לפנות לתקשורת כדי להשיג עוד ועוד כתבות על הספר
שלכם – מבלי להצטייר כנודניקים.
בקורס אני מלמד דרך פשוטה, חסכונית ומהירה כיצד נכון לפנות לתקשורת כדי להשיג עוד ועוד כתבות על הספר שלכם – מבלי להצטייר כנודניקים.
פורמולה מבית היוצר של
‘שריר תקשורת’ לניסוח
מהיר של כותרות שממש
מכריחות את הכתבים
להרים אליכם טלפון.
₪ שווי הבונוס – 200
טמפלטים ותבניות מן המוכן
לכתיבת הודעת עיתונות
מנצחת
₪ שווי הבונוס – 250
שלוש דוגמאות חיות
ומפורטות של מסע יחסי
ציבור שלם לספר – משלב
התחקיר ועד שלב הפרסום
בתקשורת.
טבלת פרטי קשר וכתובות
למשלוח של מדורי הספרות
החשובים ביותר בישראל!
מחברי ספרים מוציאים בממוצע כ 25- אלף ₪ על הוצאת הספר.
למרות ההשקעה הרבה הזו, כל המאמצים והכספים הללו עלולים לרדת לטמיון אם הספר לא יזכה לפרסומים בכלי התקשורת.
מחברים רבים פונים למשרדי יחסי ציבור ומוציאים בין 3,000 ₪ ל 10,000- ₪ נוספים להשגת כתבות וראיונות בתקשורת.
לכן, הקורס שלפניך עשוי לסייע לך לחסוך כסף רב, ולמנוע מצב בו השנתיים האחרונות שלך – היו לחינם.
חישבתי את העלות של הקורס, כך שתוכל לקחת אותו ללא התלבטות.